Nakupovanie a porno: Je to to isté?!

Ženy majú svoje nakupovanie a muži zase porno. Oboje má na mozog zhruba rovnaký vplyv. Keď totiž žene ponúknu nejakú zľavu alebo akčnú ponuku, jej mozog reaguje podobne, ako keď sa ten mužský vzruší pri sledovaní porna.


A podľa štúdie ľudia, ktorí sa vzruší a nadchnú najľahšie, sú tiež ľahkými obeťami obchodníkov

Reakcia mozgu mužov a žien pri erotickom vzrušenie a pri nakupovaní sledovali experti z University of Westminster. "Naše výsledky naznačujú, že existuje vzťah medzi vysokou emocionálne reaktivitou a reakcií na výpredaje a akcie," tvrdí doktor Colin Harper.

Podľa neho sú dotyční "citliví"

Ludia väčšinou excitované v dobe propagácie výrobku, ale akonáhle akcia na produkt skončí, klienti už výrobok nenakupujú. "Dúfame, že sa nám podarí zistiť, prečo tomu tak je," tvrdí Harper.

Nakupovanie a porno: Je to to isté?!


Zdieľajte tento článok prostredníctvom sociálnych sietí:

Diskusia a skúsenosti

Pridaj komentár

Pridaj komentár

Povinné položky