Mozgový jogging pre lepšiu sexuálnu výkonnosť

Čo má sex spoločné s mozgom? Veď to je činnosť, pri ktorej by mal človek svoj stroj na myslenie konečne raz vypnúť! Niečo pravdy na tom síce je. Ale nech sa v posteli akokoľvek uvoľníte - váš mozog sa nedá vypnúť, naopak.


Má dokonca veľa čo hovoriť do toho, či sa budete pri sexe cítiť dobre alebo či milostná noc skončí fiaskom.

Kto intenzívne myslí, je lepšie v posteli. Tak znie stručný záver mnohých moderných sexuálne vedeckých výskumov. Predstavte si milostný pár v romantickej atmosfére. Muž ešte nemá erekciu, ale vie (alebo aspoň dúfa), že sa čoskoro dostaví. A teraz si predstavte, že všetko, čo vníma, cíti a myslí, je elektronicky merané a neskôr znázornené čiarami a šípkami. Ako budú asi tieto čiary prebiehať? Muž bez prestávky vníma erotické signály. Vidí sviečky a partnerku. Počuje jej nežný hlas. Cíti vôňu jej tela a jej pokožku. Väčšina ľudí si myslí: Šípky ukazujú určite priamo dole, od očí, uší, nosa a hmatu rovno k údu. Ten sa silne prekrví a erekcia je tu! Zle, úplne zle! Od očí, uší, nosa, úst a hmatu vedú čiary - rovno do mozgu. A síce zase do oblasti príslušnej pre spomienky. Tam - v dlhodobej pamäti - sa všetko, čo muž vidí, bleskovo porovnáva s predchádzajúcimi zážitkami. Mozog vyťahuje na svetlo všetko, čo sa hodí k momentálnej situácii. Blysne sa tam spomienka na posledný krásny orgazmus, ale aj na trápne zlyhanie erekcie pred rokom. Až potom - a len keď prevládajú pozitívne spomienky - dá mozog rozkaz k zosilnenej produkciu sexuálnych hormónov, a až tie sa postarajú o prekrvenie penisu a potom je tu erekcie a šťastnému pohlavnému styku už nič nestojí v ceste. Vidíte, bez mozgu v posteli nefunguje nič, vôbec nič.

Ale človek tu nemá na dlhodobú pamäť žiadny priamy vplyv;

ako by sa teda mohol stať pomocou myšlienkovej sily lepším milencom alebo milenkou? Hneď sa k tomu dostaneme. Predtým ešte jednu informáciu.

Na univerzite v Pasadene v Kalifornii boli skutočne vykonávané experimenty s priebehom vyššie popísaných kriviek. Nad slnko jasne ukázali to, čo niektorí vedci žartom formulovali takto: Problémy s erekciou alebo orgazmom "nesídli medzi nohami - ale medzi ušami". To znamená v mozgu. V mozgu teda musí začať ten, kto chce zlepšiť svoj sexuálny život.

Zoberme si napríklad predčasný výron semena

ktorým trpí podľa jednej z najnovších štatistík každý tretí muž v Nemecku a ktorý je pre postihnuté prinajmenšom k zlosti, ak nie je priamo krajne nepríjemný. Keď sa malému chlapcovi, ktorého matka prvýkrát pristihne pri onanovanie, hneď vštepuje, že táto činnosť je niečím negatívnym, zač sa človek musí hanbiť, vryje sa to pri troche smoly skalopevne do dlhodobej pamäte. Nie je to dobré, je to nečisté - tak sa snaž to mať čo najrýchlejšie za sebou, aby ťa pri tom už nikdy nikto nepristihol. To vyvodzuje podvedomia a neskôr v partnerskom vzťahu vypľúva pamäť stále rovnaké rozkazy ("rob rýchlo"), aj keď to muž už vôbec nechce. Proti tomu sa nedá len tak niečo robiť - aj keď sú človeku teoreticky jasné všetky súvislosti.

Rovnako ako môžeme pomocou cvičenia korigovať čisto telesný proces (v uvedenom prípade napríklad každodenným tréningom zvierača), môžeme korigovať aj duševný proces a pomaly mozgu vštepiť: Otvor už konečne raz inú zásuvku a zabudni, čo tí nahovorili v detstve.

Nasledujúce cvičenia môže rozhodujúcim spôsobom ovplyvniť váš sexuálny život, a navyše sa hodí nielen pre odstránenie predčasného výronu semena. Vaše podvedomie je "nejposlušnější" ráno po prebudení. Venujte sa teda tomuto cvičeniu ráno v posteli päť až desať minút, a síce denne.

Cvičenie:

Ľahnite si na chrbát a zatvorte oči. Teraz zhrňte posolstvo, ktoré chcete povedať svojmu podvedomia, do jasnej jednoduché vety. Mohla by znieť: "Už nikdy nechcem pri sexe myslieť na ..." Alebo: "Chcem pri sexe lepšie chápať svoju partnerku." Alebo: "Už sa chcem pri milovaní konečne poriadne uvoľniť." Alebo: "Chcem predĺžiť svoj orgazmus." Teraz nasledujú tri veľmi dôležité kroky.
Zopakujte si túto vetu v duchu desaťkrát, vložte päť sekúnd pauzu a potom začnite znovu od začiatku. Urobte to celkom päťkrát.

Predstavte si svoje heslo napísané v čo najväčšom počte variácií

Na kúsku papiera. Písaným písmom. Tlačeným písmom. Ako vylieza z ďalekopisu. Na obrazovke počítača. Na plagáte v meste. Ako transparent pri demonštrácii. Ako fax. Ako FABORY za reklamným lietadlom. Napísané na nebi, namaľované do piesku, vytetované do kože - čo vás jednoducho napadne. Stále rovnakú vetu. Vaše celkom osobné heslo.

Predstavte si teraz svoju vetu vyslovenú v čo najväčšom počte variácií. Učiteľom v škole. Z reproduktoru policajného auta. Z rádia. Hlásateľkou v televízii. Pokladníčka v supermarkete. Svojím šéfom. Svojimi kolegami.

Teraz smiete vstať a začať deň

Ak však chcete ešte pridať, nezabúdajte na svoje heslo, ani cez deň. Osvedčeným prostriedkom je napríklad nahovoriť ho na magnetofón a prehrávať si ho cestou do práce. Môžete si ho položiť aj do zásuvky písacieho stola a pozerať sa na neho pri každej príležitosti (len pozor, aby sa k nemu nedostal nejaký zvedavý kolega a neprečítal si s údivom, aké máte predsavzatia). Vaše myšlienky - to už je vám asi jasné - obkrúži vetu zo všetkých možných smerov. "Vtlučete si ju do hlavy". A - takmer by sme sa stavili: Keď to budete skutočne sústredene vykonávať pár týždňov, zistíte, že ju vaše podvedomie (napríklad s odporom a ťažkopádne) uchopí a akceptuje.

Mozgový jogging pre lepšiu sexuálnu výkonnosť


Zdieľajte tento článok prostredníctvom sociálnych sietí:

Diskusia a skúsenosti

Pridaj komentár

Pridaj komentár

Povinné položky